Module 1 | Hoogbegaafdheid | |
---|---|---|
Les 1 | 1.1 Introductie | |
Les 2 | Module 1 Hoogbegaafdheid 1.2 HB-cirkel van ontwikkeling - Preview | |
Les 3 | Module 1 Hoogbegaafdheid 1.3 Waar sta ik? | |
Les 4 | Module 1 Hoogbegaafdheid 1.4 Mijn ZIJN | |
Module 2 | Denken en leren | |
Les 1 | Module 2 Denken en leren 2.1 Intro | |
Les 2 | Module 2 Denken en leren 2.2 Kenmerken HB-denken | |
Les 3 | Module 2 Denken en leren 2.3 Visueel en stapsgewijs denken - Preview | |
Les 4 | Module 2 Denken en leren 2.4 Herhalen en automatiseren | |
Les 5 | Module 2 Denken en leren 2.5 Leren leren | |
Les 6 | Module 2 Denken en leren 2.6 Mindset | |
Module 3 | Voelen | |
Les 1 | Module 3 Voelen 3.1 Intro | |
Les 2 | Module 3 Voelen 3.2 Hoogbegaafd en voelen | |
Les 3 | Module 3 Voelen 3.3 Hooggevoeligheid nader verklaard | |
Les 4 | Module 3 Voelen 3.4 Ademruimte | |
Module 4 | Willen en handelen | |
Les 1 | Module 4 Willen en handelen 4.1 Intro | |
Les 2 | Module 4 Willen en handelen 4.2 Drijfveren | |
Les 3 | Module 4 Willen en handelen 4.3 Handelen | |
Les 4 | Module 4 Willen en handelen 4.4 Van denken naar doen. | |
Module 5 | Omgeving | |
Les 1 | Module 5 Interactie met omgeving 5.1 Intro | |
Les 2 | Module 5 Interactie met Omgeving 5.2 Relatie versus inhoud | |
Les 3 | Module 5 Interactie met omgeving 5.3 Basispsychologie | |
Les 4 | Module 5 Interactie met omgeving 5.4 De snelle intuïtieve denker in interactie | |
Les 5 | Module 5 Interactie met omgeving 5.5 Communicatievaardigheden | |
Module 6 | Terug naar ZIJN | |
Les 1 | Module 6 Terug naar ZIJN 6.1 Intro | |
Les 2 | Module 6 Terug naar ZIJN 6.2 Waardenhiërarchie | |
Les 3 | Module 6 Terug naar ZIJN 6.3 Teken jezelf | |
Module 7 | Verder ontwikkelen | |
Les 1 | Module 7 Verder ontwikkelen 7.1 Intro | |
Les 2 | Module 7 Verder ontwikkelen 7.2 Terug naar HB-cirkel | |
Les 3 | Module 7 Verder ontwikkelen 7.3 Hoe ga je verder? | |
Les 4 | Module 7 Verder ontwikkelen 7.4 Tot slot |