Les 1 |
1.1 Introductie |
|
Les 2 |
Module 1 Hoogbegaafdheid 1.2 HB-cirkel van ontwikkeling |
|
Les 3 |
Module 1 Hoogbegaafdheid 1.3 Waar sta ik? |
|
Les 4 |
Module 1 Hoogbegaafdheid 1.4 Mijn ZIJN |
|
Les 1 |
Module 2 Denken en leren 2.1 Intro |
|
Les 2 |
Module 2 Denken en leren 2.2 Kenmerken HB-denken |
|
Les 3 |
Module 2 Denken en leren 2.3 Visueel en stapsgewijs denken |
|
Les 4 |
Module 2 Denken en leren 2.4 Herhalen en automatiseren |
|
Les 5 |
Module 2 Denken en leren 2.5 Leren leren |
|
Les 6 |
Module 2 Denken en leren 2.6 Mindset |
|
Les 1 |
Module 3 Voelen 3.1 Intro |
|
Les 2 |
Module 3 Voelen 3.2 Hoogbegaafd en voelen |
|
Les 3 |
Module 3 Voelen 3.3 Hooggevoeligheid nader verklaard |
|
Les 4 |
Module 3 Voelen 3.4 Ademruimte |
|
Les 1 |
Module 4 Willen en handelen 4.1 Intro |
|
Les 2 |
Module 4 Willen en handelen 4.2 Drijfveren |
|
Les 3 |
Module 4 Willen en handelen 4.3 Handelen |
|
Les 4 |
Module 4 Willen en handelen 4.4 Van denken naar doen. |
|
Les 1 |
Module 5 Interactie met omgeving 5.1 Intro |
|
Les 2 |
Module 5 Interactie met Omgeving 5.2 Relatie versus inhoud |
|
Les 3 |
Module 5 Interactie met omgeving 5.3 Basispsychologie |
|
Les 4 |
Module 5 Interactie met omgeving 5.4 De snelle intuïtieve denker in interactie |
|
Les 5 |
Module 5 Interactie met omgeving 5.5 Communicatievaardigheden |
|
Les 1 |
Module 6 Terug naar ZIJN 6.1 Intro |
|
Les 2 |
Module 6 Terug naar ZIJN 6.2 Waardenhiërarchie |
|
Les 3 |
Module 6 Terug naar ZIJN 6.3 Teken jezelf |
|
Les 1 |
Module 7 Verder ontwikkelen 7.1 Intro |
|
Les 2 |
Module 7 Verder ontwikkelen 7.2 Terug naar HB-cirkel |
|
Les 3 |
Module 7 Verder ontwikkelen 7.3 Hoe ga je verder? |
|
Les 4 |
Module 7 Verder ontwikkelen 7.4 Tot slot |
|