Module 1 Hoogbegaafdheid
Les 1 1.1 Introductie  
Les 2 Module 1 Hoogbegaafdheid 1.2 HB-cirkel van ontwikkeling  
Les 3 Module 1 Hoogbegaafdheid 1.3 Waar sta ik?  
Les 4 Module 1 Hoogbegaafdheid 1.4 Mijn ZIJN  
Module 2 Denken en leren
Les 1 Module 2 Denken en leren 2.1 Intro  
Les 2 Module 2 Denken en leren 2.2 Kenmerken HB-denken  
Les 3 Module 2 Denken en leren 2.3 Visueel en stapsgewijs denken  
Les 4 Module 2 Denken en leren 2.4 Herhalen en automatiseren  
Les 5 Module 2 Denken en leren 2.5 Leren leren  
Les 6 Module 2 Denken en leren 2.6 Mindset  
Module 3 Voelen
Les 1 Module 3 Voelen 3.1 Intro  
Les 2 Module 3 Voelen 3.2 Hoogbegaafd en voelen  
Les 3 Module 3 Voelen 3.3 Hooggevoeligheid nader verklaard  
Les 4 Module 3 Voelen 3.4 Ademruimte  
Module 4 Willen en handelen
Les 1 Module 4 Willen en handelen 4.1 Intro  
Les 2 Module 4 Willen en handelen 4.2 Drijfveren  
Les 3 Module 4 Willen en handelen 4.3 Handelen  
Les 4 Module 4 Willen en handelen 4.4 Van denken naar doen.  
Module 5 Omgeving
Les 1 Module 5 Interactie met omgeving 5.1 Intro  
Les 2 Module 5 Interactie met Omgeving 5.2 Relatie versus inhoud  
Les 3 Module 5 Interactie met omgeving 5.3 Basispsychologie  
Les 4 Module 5 Interactie met omgeving 5.4 De snelle intuïtieve denker in interactie  
Les 5 Module 5 Interactie met omgeving 5.5 Communicatievaardigheden  
Module 6 Terug naar ZIJN
Les 1 Module 6 Terug naar ZIJN 6.1 Intro  
Les 2 Module 6 Terug naar ZIJN 6.2 Waardenhiërarchie  
Les 3 Module 6 Terug naar ZIJN 6.3 Teken jezelf  
Module 7 Verder ontwikkelen
Les 1 Module 7 Verder ontwikkelen 7.1 Intro  
Les 2 Module 7 Verder ontwikkelen 7.2 Terug naar HB-cirkel  
Les 3 Module 7 Verder ontwikkelen 7.3 Hoe ga je verder?  
Les 4 Module 7 Verder ontwikkelen 7.4 Tot slot